vrijdag 1 juli 2011

Mijn favo site's

Heeeeee , iedereen
nu weer een blog bericht over mijn favo site's.
ik heb er gewoon een paar waar ik dus veel op zit en dus voor sommige dingen even kijk enz.

1. www.girlscene.nl hier zit is best vaak op als ik even niet weet wat ik kan doen , staat daar altijd wel wat op wat ik nog niet weet !
beauty, fashion, haar , DIY alles wat je maar kan verzinnen ilovit !
2. www.elle.nl hier check ik vaak even mijn horroscoop en soms nog wel even wat fashion news :)
3. www.weheartit.com ahhhh deze site vindt ik zo leuk , mensen over de hele wereld zetten daar hun plaatjes op ! :)
en als je dan een account hebt , kan je dus een plaatje wie jij mooi vindt in je heart op slaan .
je kunt dus mensen ook volgen waarvan jij vindt dat die persoon leuke plaatjes heeft , zodat je die gene sneller kan vinden ! :)
4. www.veracamilla.nl  ahhh , vera is echt geweldig , ze heeft echt een toffe style , en haar filmpjes zijn ook geweldig ! :) <3
5. www.picnik.com hier bewerk ik altijd mijn foto's.
6. www.ebay.com bestel dingen online en het wordt snel bezorgt !
7. www.keepvid.com download snel filmpjes in een goede kwaliteit voor je mp3 of i pod enz.



sociale netwerken enz.
- twitter
- hyves
- facebook

zonder deze site's kan ik dus echt niet !


xxxxxxx
mariska

Geen opmerkingen:

Een reactie posten