woensdag 22 juni 2011

Welkom

Heeeeee , iedereen !
Nou , dit wordt dan mijn blog
mcfashionandbeauty

Ik zal mezelf even voorstellen :
Ik ben mariska van der haven.
Ik ben 14 jaar.
Zit nu nog op de middelbare school.
Op het Groene Hart Rijnwoude ( Zuid-holland).
Ik heb wel een beetje een idee wat ik later wil gaan doen, maar nog niet echt zeker.
Ik zou graag wat met fotografie willen doen , maar beauty en kleding vindt ik ook heel interessant.
Maarja , ik heb nog wel even de tijd , om er goed over na te denken ! (:

Wat ik wil gaan vertellen en schrijven in mijn blog:
Uhm , natuurlijk over beauty en kleding , dat is wel logisch (:
Maar natuurlijk ook mijn aankopen.
Wat ik goede producten vindt enz.
Soms zal ik wat schrijven over mijn favoriete site's, of dingen die ik leuk vindt
of activiteiten die ik heb gedaan.

hopelijk zijn jullie positief over mijn blog ! (:
ik zal er hard aan werken !

xoxo
Mariska

Geen opmerkingen:

Een reactie posten