zaterdag 25 juni 2011

Wat zal ik vandaag eens doen met mijn haar !?

hee, iedereen
Ik wou dus weer een nieuw bericht gaan schrijven , maarja over wat ?
Maar toen was ik dus even aan het kijken op mijn youtube kanaal - mariska1997
En toen kwam ik dus een filmpje tegen van Lauren conrad haar site, dat ze dus uitlegde hoe je een balerina bun maakte ! :)
Toen wist ik het, ik ga mijn volgende bericht over soorten haar stylen houden ! :)
dus in dit blog bericht laat ik je filmpjes zien wat je een x met je haar kan doen.
Voor school / een feestje / lekker thuis / afspraakje
hopelijk vinden jullie het leuk en doen jullie er wat mee ! :)


Het 1ste filmpje is dus HET filmpje waar ik het over had !
Het lauren conrad filmpje.
Hier leggen ze makkelijk uit hoe je dus een ballerina bun maakt.






Lauren Conrad braid
Leuk voor een feestje bijv.
hopelijk snappen jullie hoe ze het uitlegd





Visgraat - beautygloss
superleuk en goed uitgelegd




The milk maid braid
Mischien zul je het niet dragen.
Maar probeer het gewoon een keer, om te kijken of het leuk staat ! :)





Lauren Conrad haar.
Zo maak je dus HET Lauren Conrad haar.




bedankt voor het kijken , en hopelijk zat er voor jullie wat tussen ! :)
xxxxxxxx
mariska

1 opmerking:

  1. Ja die van Lauren kende ik! Ik vond die ene met Wavy Hair ook zo leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen